mandag den 14. januar 2013

Den dårlige samvittighed!!!!

Puu ha.
Kunne/kan slet ikke få ro over at jeg faktisk lige har offentliggjort de forfærdentlige billeder af vores "klædeskab"....

Føler mig blottet, og jeg er så bange for hvad andre tænker.

Men jeg skal også lige love for at det havde den rette effekt...

Har nu brugt en halvtimes tid, på lige at få taget det værste, så rummet er meget mere overskueligt at gå i krig med..
Det skulle jeg have gjort for længe siden (her indsættes meget flov smile)

I de hvide kurve har jeg lagt alt det af sønnens tøj der skal sorteres, og pakkes væk, eller i genbrug...

Det håber jeg at få gjort inden fredag..







2 kommentarer:

  1. Hey, det ser da rigtig godt ud! Sikke et stort projekt du er i gang med - sådan på den lange bane. God idé med et projekt pr. uge, så det ikke bliver for uoverskueligt.
    /Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have.
      Nu skulle det simpelthen være...
      Men ja. det bliver vist noget af et projekt jeg har rodet mig ud i ;)

      Slet