tirsdag den 29. januar 2013

En tur i genbrug

Sønnen og jeg var et smut i genbrug i dag.

Vi skulle egentlig bare se om de havde noget gul tråd til kyllingedragten.
Men så faldt vi lige over et McQueen penalhus, og et kasseapperat.
Kasseapparatet har endda mikrofon og lommeregner, og til den nette sum af 25 kr.
Sønnen har leget med den hele eftermiddagen :)




Pludselig kommer han hen med kasseapparatet, "Se mor, den kigger på mig"
Så havde han fundet nogle klistermærker sammen med hans tegneting, og wupti, så fik kasseapparatet liv <3 Elsker hans dejlige fantasi


Det blev også lige til et spejl til mor her :D

Her til aften har jeg på højtryk arbejdet på kyllingedragten. Synes dog ikke helt jeg kan få det til at blive som jeg vil have det. 
Så måske jeg bliver nødt til at indkalde eksperten i morgen. 

1 kommentar:

  1. jeg er sikke på det nok skal lykkes hvor der er en ville er der vej held og lykke med den Pia

    SvarSlet