søndag den 27. januar 2013

Flødeboller og dårlig samvittighed

Den her weekend har jeg nok følt mig som verdens dårligste veninde.

Jeg har en rigtig kær veninde, som er en af de eneste jeg kan tale helt åbent med.
Vi var sammen i fredags til en rigtig hyggeaften.

Vi snakkede bl.a. om da jeg mistede lige før jul.
I øjeblikket er der rigtig mange omkring os der er blevet gravide i disse tider, og det må jeg indrømme jeg har det sværer ved, end jeg er vil erkende.
Dette snakkede vi bl.a. om. og jeg følte mig helt lettet.

Da jeg så kommer hjem får jeg en sms fra min kære veninde.
Hun ville have fortalt mig den aften at hun var gravid!! Men hun kunne jo fornemme at det ikke lige var det jeg havde brug for, så hun valgte at sende en sms.

BAM, der ramte jeg muren.
Blev overvældet af to slags følelser.
Aller først følte/føler jeg mig som verdens dårligste veninde. Jeg er vildt ked af at jeg er blevet den der person som man skal tage hensyn til. Er rigtig ked af at jeg lige i fredags valgte at læsse af på min veninde. når hun nu havde så gode nyheder at fortælle.

Samtidig er jeg også glad for at jeg fik nyheden over sms. for må erkende at jeg bare blev rigtig ked af det. Og nok mest af alt misundelig. Føler at alle overhaler mig inden om lige nu.

Men får at give hende den lykønskning de virkelig fortjener, så tager vi der om i dag med flødeboller...

Det er jo ikke deres skyld vi ikke har så nemt ved at få børn som dem. Det skal de jo ikke straffes for.



Opskriften kommer senere

Det blev vist lidt rodet. Men hvor var det rart at få ud. 
Nu vil jeg bare tage mig sammen og være rigtig glad på deres vejne. og være en god veninde. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar