tirsdag den 29. januar 2013

Har shoppet lidt ;)


Det blev ikke kun stof til kyllingen jeg fik shoppet igår.

Der faldt også lidt af til mig selv.

Jeg har Længe (læs flere måneder) trængt til et par nye støvler.
De andre var der kæmpe hul i.

Så da jeg i føtex faldt over disse måtte jeg bare slå til :D
De havde lige et par tilbage, og så enda i min størrelse :D


Der ud over fik jeg shoppet et par bøger, som jeg slet ikke kan vente kommer ind af døren :D

Stenalderkost Kogebog - supertilbud!


Jeg har hørt mange steder efterhånden, at stenalderkost skulle være godt hvis man har problemer med fertiliteten. Så nu skal det altså prøves.
Bøgerne kostede kun 19 kr. pr stk. :)

Livet på Kastaniegården

Denne her blev jeg også nødt til at købe.
Manden og jeg elsker at se bonderøven.

1 kommentar:

  1. Sikke en selvforkælelse. Det er sundt! Kendte ikke den sidste bog - må lige tjekkes ud :o) God fornøjelse med det hele :o)

    SvarSlet