onsdag den 30. januar 2013

Hvad er bedst?? Legehjørnet

Hvad synes i ser bedst ud???

Før stod Marcus legesager langs hele væggen,
Lige som på billedet her

















Det fungerede egentlig fint nok,  bortset fra at jeg syntes det blev lidt aflangt, og fyldte meget af væggen.
Så nu har jeg prøvet at vende hans legekøkken, så det ser sådan her ud.

Sønnen syntes med det samme at det var et hit, for så kunne køkkenet også bruges som isbod (hans eget forslag)
Men jeg kan ærligtalt ikke helt finde ud af om jeg synes det pænt ud

Hvad synes i? har i forslag til hvordan det ellers kunne stå?
(tag jer ikke af rodet, Sønnen er i fuld gang med at lege :) )


4 kommentarer:

  1. Du kunne evt. sætte "marcus-kassen" og køkkenet i forlængelse af hinanden med kassen inderst og hvis du så har en tredje ting der kan være med til at afskærme så det danner en lille hule til ham - altså sådan lidt L - forms-agtigt tænker jeg :-) På Marcus-kassen kan han så sætte gryder osv. når han leger :-) Spændende at kigge med på din blog

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var faktisk en rigtig fin ide.
      Har prøvet mig lidt frem med lidt forskelligt her til aften, og inspireret af det med at lave en lille hule til ham, har jeg sat kassen i L form fra køkkenet, hvor køkkenet står ud fra væggen, og kassen, så danner et L (giver det mening)

      Så må sønnen være dommer i morgen ;)

      Slet
  2. Så gik skærmen i sort... Prøver igen - får du kommentaren to gange må du bære over med mig :o)
    Men synes helt sikkert også at det skal stå ud fra væggen så han får sit eget lille hjørne.

    Ha en dejlig aften.
    Kh Lise

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg også ved at være overbevist om at det skal.
      Skal lige love for at køkkenet har fået en fornyet "storhedstid".
      Utroligt hvad så lidt kan gøre :)

      Også en rigtig god aften til dig :)

      Slet