onsdag den 16. januar 2013

Mød mit monster

Bloggen handler jo om mit indre rodemonster.

Og har de sidste dage prøvet at sætte ansigt på mit monster ;)

Første udkast var egentlig ham her:

















Men jeg er altså blevet enig med mig selv om at han er alt for uhyggeligt til at være mit rodemonster.
Han passer måske mere som det lille monster nede i maven der så ofte siger jeg ikke er god nok.
Så tror jeg "forfremmer" han til monster for dårligt selvværd



I stedet kom denne lille gut frem. Og han er meget mere mig.
Så nu har jeg fundet mit lille rodemonster.
Egentlig ret nuttet. ;)

2 kommentarer:

  1. Det må jeg sige - dit rodemonster virker næsten tilforladeligt :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke. Blev enig med mig selv om at rodemonstret jo ikke er et ondt monster. Den gør det jo ikke med vilje ;)
      Så skulle den jo heller ikke se ond ud ;)

      Slet