onsdag den 16. januar 2013

Mini to do

I morgen skal jeg være "alene" hjemme.
Manden har lukkevagt, og sønnen falder jo tidligt i søvn, så har bestemt mig for at i morgen aften skal bruges på ar sortere sønnens tøj.. så det kan blive lagt væk det der skal gemmes, og resten kan komme i genbrug.




Havde jeg bestemt dette for 14 dage siden vil jeg godt garantere at det ikke var blevet til noget. så havde jeg simpelthen ikke fået det gjort. Heller ikke selvom jeg havde LOVET mig selv at NU skulle det være.

Det er det gode ved at jeg har lavet denne blog. Det forpligter sq...

Så nu er jeg faktisk helt overbevist om at det er det første jeg gå i gang med når sønnen sover.





4 kommentarer:

  1. Godt for dig og rigtig god fornøjelse :o)
    Det bliver dejligt at få det gjort. Syr du? For så kan noget af det der skal til genbrug måske klippes op og bruges til kreative projekter? Og ellers er det bare videre med det! :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var faktisk et super tip...
      Det er hermed gjort :) har allerede ideer med noget af det ;)

      Slet
  2. Hold da op du får gået til den :o)
    Bliver skide godt. Og et herligt, hyggeligt rodemonster du har fået lavet.

    Sidder med en lille tåre i øjenkrogen over dit indlæg med graviditeten. Så øv! Håber alt det bedste for jer. Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød. mange tak skal du have.

      Slet