søndag den 13. januar 2013

Pudekrogen -tjek

Så er pudekrogen helt færdig

Synes bogreolen lige giver prikken over i'et. Og er rigtig godt tilfreds med resulteret...

Er helt stolt over at jeg fik lavet krogen HELT færdig, lige som jeg havde sat mig for :)




Nu er jeg så gået i tænkeboks over hvad uge 3's to dó skal være.

Ved nemlig allerede nu at næste uge bliver travl. Så vil heller ikke vælge noget urealistisk. Skal jo helst holde den gode succesrate jeg har haft med mine to do's indtilvidere ;)





2 kommentarer:

  1. Sikke en skøn hygge/pudekrog!:) Sådan én gad jeg også godt have i mit hjem:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have.
      Du kan tro den bliver brugt flittigt.
      Det første sønnen gør når han kommer hjem fra børnehaven er at smide sig i alle puderne <3

      Slet