fredag den 18. januar 2013

Ramt af selvmelidenhed!

Det må man sige jeg er lige nu.

I går var humøret ellers helt i top, efter at være blevet færdig med ugens to do, med tilfredsstillende resultat.

Jeg har fortalt lidt om at manden og jeg ikke rigtig kan blive gravid på egen hånd. Hvad jeg ikke har nævnt endnu er at jeg heller ikke er fandens god til at være gravid :'(

Min første graviditet gik desværre ikke lige frem problemfrit (det skal jeg nok komme ind på senere) men der døjede jeg med slem bækkenløsning fra uge 20... og det var bestemt ikke sjovt.

Derfor var/er jeg også forberedt på at ved en ny graviditet vil bækkenet højst sandsynligvis drille igen.

Det kom dog bag på mig at jeg allerede omkring uge 6 i min sidste graviditet begynde at få mange smerter.
Jeg kom hurtigt til fys, og i uge 9 kunne hun så konstatere fuld bækkenløsning i alle 3 led :'(

Bækkenet er selvfølgelig blevet bedre nu hvor jeg ikke er gravid mere. Men døjer stadig med mange smerter, og går stadig til fys.
Her til morgen har jeg været afsted for at få rettet mit bækken op igen, efter bækkenløsningen. FUCK hvor gjorde det ondt. Så ondt at hun faktisk kun fik rettet det delvist op. Og jeg skal så afsted om 14 dage igen.

Lige nu ligger jeg så på sofaen, med benene oppe, en varmepude på lænden, og er ramt af en lille smule selvmedlidenhed.

Jeg ved at når jeg (forhåbentlig snart) bliver gravid igen, så vil bækkenløsningen nok ramme endnu hurtigere. Så jeg har fået nogle øvelser der skal styrke muskulaturen omkring bækkenet.....

Hvorfor kunne det ikke bare være let!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar