fredag den 11. januar 2013

Rodehovedet - Det er mig....

Velkommen til rodet. Mit rod ;)

Jeg er vist det man kalder et første klasses rodehovede. Og nøj hvor jeg hader det.
Jeg ville ønske at jeg var en af de der super organiserede mennesker, der bare lige har styr på hvor alt er.
Og som ikke behøver at være bekymret over spontane gæster, da de altid bor pænt og opryddet.
Det er desværre ikke kun i hjemmet at jeg er et rodehovede. Også i hovedet er der en masse rod ;) et samsurium af kreative tanker, nye ideer, bekymringer, familie, organisering (eller prøven her på) og en masse andre ting fylder dagligt mit hovede helt op, så jeg nærmest ikke kan finde hovede og hale i det.

Denne blog, kan forhåbentlig blive det første skridt på vejen til at blive et mere organiseret menneske ;) og til at få bugt med rodet på alle etager ;)

2013 må meget gerne være det år hvor jeg får lidt mere styr på det hele


Første skridt må være at finde ud af hvor jeg skal starte.


1 kommentar:

  1. Jeg glæder mig til at følge dig i din udfordring med rodet:) og til at se de fine løsninger du sikkert finde, så du kan holde orden:):)
    Jeg er god til at holde orden, men til gengæld knap så god til altid liiige at få svinget gulvkluden;) Hver har sit;):)

    SvarSlet