tirsdag den 22. januar 2013

Sådan går det med ugens to do

Lige en lille opdate på denne uges to do.

Blev helt bange for at jeg havde været for "modig" og puttet for meget på min "liste"...
Men det går faktisk rigtig godt med projekterne :D


De 2 små billeder er taget ned, og det store billede hængt lige over fjernsynet. 



De 2 billeder der hang her er taget ned, synes dog at her mangler noget nu... så er gået lidt i tænke boks, skal billederne op igen, men bare hænge anderledes? skal der noget helt andet op, eller skal det forblive tomt?? Tænker.....



Mit yndlingsprojekt denne uge. Tavlen der før var grå, har fået tavlemaling, og er kommet op og hænge.
Er helt vild med den.. men den er ikke færdig endnu ;)


Fulgte jeres råd, om at fylde rammerne med drengens yndlingsfigure... Han var LYKKELIG da han så McQueen og bumle pryde væggen :D Så tak for den gode IDE






2 kommentarer:

  1. Hold nu op du er flittig. Og det er kun onsdag morgen nu...! :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Må indrømme jeg er også helt stolt af mig selv :)
      To do listerne er blevet en helt god ven, og jeg ELSKER at sætte flueben ;) hihi

      Slet