mandag den 28. januar 2013

To do - det sidste punkt på listen

Vi skal jo ikke glemme det sidste punkt på uge 4's to do liste.

Nemlig de to skabe til gangen oven på.

Egentlig var det jo meningen at de skulle være sorte. Men ombestemte mig i sidste øjeblik, og valgte en mørkegrå i stedet for. Det behøves jo ikke at være sort eller hvidt det hele.

Her er lige lidt billeder af maleprocessen :)


Det er dejligt med en medhjælper :D Sønnen ELSKER at være med til at male (og tegne )


Så skal de tører

Så dette punkt blev  ikke helt færdig inden ugens udgang, da manden først har tid til at hænge dem op i morgen. 
Men synes nu stadig jeg har været skide dygtig denne uge. 

Du kan se resten af de færdige projekter her og her.

Bonus projektet, som jeg nævnte i ugens to do er jeg godt igang med også. Og det er næsten færdig.
Så det skal i nok få af se i løbet af næste uge :D 

Håber alle jer ude i blogland har haft en SKØN weekend


_______________________________________________________________________

Så er skabene samlet, og klar til at blive hængt op :)

4 kommentarer:

  1. Dejligt som du får en masse projekter færdige for tiden! : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det dejligt. og det øger bare motivationen :)

      Slet
  2. De er blevet flotte. Får mig til at tænke på at jeg sådan et skab i pulteren. Måske skulle jeg....

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have :)
      Jeg stemmer for at du skal ;) hehe

      Slet