torsdag den 17. januar 2013

To do - Tjek

Må jeg godt være rigtig stolt af mig selv lige nu?

Både min mini to do og ugens to do er færdige :D

På trods af en lang og stressende arbejdsdag, hvor jeg mest af alt bare havde lyst til at kravle under dynen da jeg kom hjem. Så har jeg her til aften både fået sorteret sønnens tøj (troede næsten jeg skulle drukne i det) og fik ryddet det sidste op i klædeskabet :D

Så nu kan jeg sætte flueben ud for ugens projekt. Er faktisk rigtig godt tilfreds med resultatet. :D
Vil dog gerne have malet den blå væk over (rester fra da vi havde værelser i kælderen, og dette var børneværelse) og så er jeg vist helt tilfreds med det :D
Måske skal der lige noget op over puslebordet..












Og når jeg nu har været så dygtig her til aften (synes jeg selv) få forkæler jeg mig selv med en god kop varm cacao, lækre cookies og en rigtig romantikker i fjernsynet :D


Jeg ved godt at man ikke skal forkæle sig selv med mad (er jo ikke en hund) men lige i dag gør jeg altså en undtagelse :D 

Hav en dejlig aften der ude i blogland 

4 kommentarer:

  1. Det ser total godt og opryddet ud :-)
    Bare det var her hjemme !

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have.. nu bliver den største udfordring bare at holde det ;) indtil videre er det lykkedes ;) hehe

      Slet
  2. Sikke en tilfredsstillelse - godt gået! :o)

    SvarSlet