mandag den 21. januar 2013

To do uge 4

Denne uges to do er sammensat af en masse mindre projekter.

Det første projekt udspringer af at for at blive organiseret (som jeg jo så gerne vil være ;) ) Så bliver jeg nok også nødt til at blive lidt mere struktureret.

Derfor skal denne tavle laves til en form for opslagstavle der skal hjælpe mig med det.

Projekt 1
















Tavlen skal hænge her, i stedet for det rædsel der allerede hænger der.

Projekt 1

















Der ud over kommer projekterne mest til at handle om det der er på væggene.
Da vi flyttede rundt i stuen, for at gøre plads til sønnens legehjørne, fik vi ikke flyttet rundt på billederne.
Som f.eks her over fjernsynet.. Tror de 2 små billeder skal fjernes, og så skal det store hænges lidt mere lige for fjernsynet. Eller skal de fjernes alle 3?
Collagen på det store billede, fik min mand til den første farsdag efter vores søn blev født. ELSKER simpelthen det billede. Det indeholder de 2 mænd jeg elsker aller mest!!


Projekt 2


















Inden vi flyttede rundt hang disse to billeder i mellem skænken og sofaen.
De skal ned.

Projekt 2
















Det 3 projekt er denne væg. Jeg har 2 små skabe, som jeg længe har ville have malet og hængt op her.
De er ikke ret store, og kan hurtigt males. Har bare ikke fået det gjort.
Har også en lille kommode jeg gerne vil have her ud og stå.

Projekt 3
















Det 4 projekt er næsten pinligt!!
Da vores søn i april (!!) fyldte 2 fik han nyt værelse, og der blev disse rammer hængt op. Der er så stadig ikke kommet noget i alle rammer. Det skal der nu.
Nogle gode forslag til hvad der skal i de store?

Projekt 4


Her ved siden af traressedøren skal der også en lille tavle op og hænge.
Det er et lille bonus projekt, som jeg håber at nå  :)


Bonusprojekt


7 kommentarer:

  1. Hold nu op en laaaaaaaaang to-do du har for denne uge.
    Mht. sønnens rammer, så kan du måske finde tegninger/billeder på nettet af nogle af hans yndlingsfigurer (Postmand Per/Rasmus Klump eller hvad han er til) og så kan de jo bare skiftes ud med tiden ;o) God fornøjelse!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det greb vist lidt om sig ;)

      Vildt god ide med yndlingsfigurerne. Det havde jeg slet ikke tænkt på.
      Tak for det gode indput ;)

      Slet
  2. Så har du lidt projekter at tage fat på:-) Jeg ville starte med projekt 4, for det er hurtigt klaret og det giver sådan en god fornemmelse, når man kan strege et projekt fra listen. Jeg ville gøre som liv; finde noget på nettet - da vores søn var lille var han vild med teletubbies så vi printede billeder ud af det og rammede ind....så blev han større og så blev de skiftet ud med spiderman - hurtigt og gratis:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  3. God fornøjelse med projekterne :-)

    SvarSlet
  4. Du kommer da ikke til at kede dig :o)

    Jeg printede også billeder fra nettet da drengene var mindre. Så kunne de selv vælge og man kan printe dem lige i den størrelse man har lyst til.
    Glæder mig til at se de færdige resultater.

    Kh Lise

    SvarSlet
  5. Kender godt det med en masse ting, man gerne lige vil have ordnet. Jeg er simpelthen holdt med at lave "To do lister". De giver mig dårlig samvittighed. Der i mod er jeg begyndt at lave "Done-lister". Det giver mig en rigtig god følelse, når jeg ser, at jeg har lavet mere, end jeg havde regnet med. Måske en idé for dig. :)

    SvarSlet
  6. Rigtig fin blog du har. :)

    Jeg har pt gang i en give-away, som jeg håber du vil tage et kig forbi?;

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet