mandag den 14. januar 2013

Uge 3 - to do - klædeskabet

Efter lidt tid i tænkeboks har jeg fundet frem til ugens projekt.

Vi har et værelse i kælderen (ved siden af vores badeværelse) som bruges til tøj og opbevaring. Der er også et puslebord det inde. Vi bruger dog oftest det oven på...

Lige på nuværende tidspunkt ligner det ærlig talt et bombede lokum.
Overvejede faktisk om jeg skulle vælge et andet rum, da jeg er helt flov over st skulle vise et billede af det.
Men hvis jeg skal overvinde mit rodemonster, kan jeg lige så godt være ærlig og vise hvor galt det er nogle steder.
Så bliver den forhåbentlige fremgang jo også det tydeligere...

Så, lad venligst være med at dømme mig, ( vil dog lige tilføje at det helt klart er et af de værste rum. De andre rum er ikke nær så slemme.)

Nå men frem til ugens to do.
På søndag skal værelset være helt opryddet og rengjort.
For så skal to do'en for uge 4 nemlig være at få det gjort færdigt og selvfølgelig også lidt hyggeligt ;)

Nu til før billederne :/
Og bliver virkelig nødt til at tilføje at det er svært for mig at dele de her billeder.
Men nu gør jeg det altså













Ingen kommentarer:

Send en kommentar