søndag den 10. februar 2013

Barselsgaven til min skønne niece

Ja sådan en skøn lille pige skal jo have en fin barselsgave...
Hendes mor er helt vild med ugler :)
















Så derfor blev det til en ugleuro til puslebordet, lavet i hama perler.
































Barnevognsranglen som jeg vist har vist en gang før.




Der ud over har jeg også hæklet to rangler, som kan rasle..







Gaven blev de rigtig glade for :) så det kan jo ikke være bedre




________________________________________________________________________________

Opdate.
Blev lige spurgt i en i en kommentar om jeg havde en skabelon til uglerne laver i hamaperler.

Og så måtte jeg jo lige i gemmerne. For vil jo gerne give den rigtige person credit for den fine ugle.
Da ideen jo desværre ikke helt er min ;)
Uglerne er lavet ud fra et billede jeg fandt for over 1 år siden.


Så jeg googlede lige lidt, og det er LaRaLiL, der er står bag dette billede.








4 kommentarer:

  1. Det er da også bare nogle skønne ting til en barselsgave! : )

    SvarSlet
  2. Ih, sådan nogle fine hama ugler gad jeg godt lave med min store pige :) Hvor har du fundet en skabelon henne eller er de hjemeopdigtede?:)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er også bare søde.
      Har lige opdateret indlægget med hvor uglerne er fra.
      Ideen er desværre ikke min egen :) men søde er de.

      Slet