fredag den 15. februar 2013

Opdate på klædeskabet

I mit opgør med rodet, er en stor del af projektet selvfølgelig at få ryddet op.
Men hvad der næsten er en større del af projektet, er at holde det.
At sørge for at det ikke ender med at se ud som det gjorde før.

Jeg viste i dette indlæg viste hvordan vores "klædeskab" så ud inden jeg gik i krig med det.
Og sådan vil jeg jo for alt i verden ikke have det skal se ud igen. (bliver helt pinlig når jeg genser billederne der fra)

Så i skal selvfølgelig have en opdate på hvordan rummet ser ud i dag.
Jeg har ikke ryddet op til ære for kameraet eller noget.



Er rigtig glad for at det stadig ser så pænt ud.

Vi er jo igang med at indføre nogle gode vaner her i huset. De er helt klart med til at her ser så ryddeligt ud stadigvæk. Nu får vi nemmelig vasket tøj, lagt det sammen og på plads dagligt. Der er ikke noget der får lov til at ligge i flere dage, lige som det gjorde før hen.

Og sikke da en tilfredsstillelse det er :)


2 kommentarer:

  1. Hvor er det godt når de nye vaner føles rigtige! : )

    SvarSlet
  2. Stor respekt herfra!
    Godt blandet med misundelse over det flotte resultat. Vores hjem ligner desværre mest dit 'før'. Vi fører en evig krig imod vores (begges)(uoverskuelige) samlergen.
    Rigtig velfortjent god weekend til dig

    SvarSlet