torsdag den 14. februar 2013

Opdate på ugens to do og lidt kage

Ja symaskinen kører der ud af på FULDE drøn.

Og de første kurve er helt færdige og klar til brug



Resten af kurvene skal bare sys sammen, og så kan jeg rigtig komme igang med at sortere.



Torsdag = kagedag på mit arbejde. Og vi skiftes til at tage kage med.
Desværre er der alt for få (efter min mening) der har hjemmebag med.

I dag var det min tur. Så aftnen igår blev brugt i køkkenet.

Der blev bagt bananmuffins efter en lækker opskrift, som jeg ofte bruger.
Der ud over bestemte jeg mig for at prøve denne lækre opskrift, Hende der har siden kan simpelthen bare noget med lækre sager. og ikke mindst at få det til at se fantastisk ud.

Kagen var super enkel at lave, og smager himmelsk :D






6 kommentarer:

  1. Fine kurve du har lavet. Har du mon brugt noget stivelse - eller kan de bare sådan holde sig selv.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have.
      Jeg har ikke brugt stivelse. Jeg har blot brugt mit strygejern til at presse alle kanterne/hjørnerne. Og så står de faktisk rigtig fint :)

      Slet
  2. Øjs, den kage ser vel nok lækker ud!

    - Anne

    SvarSlet
  3. Flotte kurve og lækker kage!
    - hvordan syr du kurvene?!?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have.
      Jeg har fundet en super nem vejledning på kurvene på det fantastiske pinterest.
      Jeg har linket til vejledningen i dette indlæg :)

      http://www.mig-etrodehovede.blogspot.dk/2013/02/to-do-uge-6-status.html

      Slet