mandag den 11. februar 2013

to do uge 6 - status

Synes ellers at uge 6's to do virkede overkommelig da jeg lavede dette indlæg...

Opgaven viste sig dog at blive noget mere bøvlet for mig, end forventet.

Jeg har mimimum brugt en time hver aften der nede, men de 3 første aftner blev nok mest af alt brugt til at flytte lidt rundt på nogle småting, og gå lidt forvirret rundt om mig selv. hehe.

Det var simpelthen for uoverskueligt for mig.

Men noget måtte der jo gøres.

Så jeg gik igang med en helt stor grovsortering af det der var på bordet.
  • De ting som allerede havde en fast plad, kom på plads.
  • De ting som jeg ville gemme, som endnu ikke har en fast plads. De blev lagt i en bunke på gulvet.
  • De ting som skulle smides ud. Blev lodret arkiveret i skraldespanden. (nogle sorteret fra til genbrug)
Jeg var rigtig grov med at smide ting ud. Jeg er ellers lidt af en samler. Så det var rigtig svært.
Bestemte mig simpelthen for at alt det som der ikke var planlagt et projekt med, måtte ud.



 
Så var bordet ryddet, og så var det som om det hele blev meget mere overskueligt.

Jeg har simpelthen så mange småting, at jeg har været længe i tænkeboks over hvordan de skulle opbevares.
Pinterest fandt jeg så denne her vejledning.
Og så var løsningen klar. Jeg laver en masse små kurve, så tingene kan blive sorteret. På den måde kan jeg også altid nemt finde det jeg skal bruge.

Så nu er jeg gået igang med at lave en masse kurve. (mere om dem i et andet indlæg)

Jeg valgte samme fremgangsmåde med hylderne, som med bordet.
Så lige nu er hylderne stort set helt tomme. Og i takt med at kurvene bliver færdige, bliver hylderne fyldt op.
















Jeg kan derfor ikke helt sætte flueben ved uge 6 projekt endnu





2 kommentarer:

  1. Du er da rigtig godt på vej. Og jeg tror du bliver super glad for det når du er på plads med det hele. Fortsat rigtig god fornøjelse! : )

    SvarSlet
  2. Glæder mig også helt vildt til det er færdig.
    Alt det plads der bliver til kreative aktiviteter. Det bliver skønt :)

    SvarSlet