mandag den 4. februar 2013

To do uge 6


Tænk engang at vi allerede er i uge 6!!!
Synes tiden flyver afsted lige i øjeblikket.

Nå men til denne uges projekt :)

Jeg er egentlig så priviligeret at vi i kælderen har et rum, hvor der er plads til alle mine kreative sysler.
Desværre ligner det bare et bombet lokum lige i tiden, så der er ikke plads til ret meget kreativt. og det er overhovedet ikke særlig inspirerende at være der.

Det skal der laves om på.
Der er et SKØNT langt bord, som skal ryddes, så jeg kan sidde der og sy.
(i sidste uge, brugte jeg symaskinen ved spisebordet, og det er altså bare upraktisk.





Det er her det er meningen min symaskine skal stå..... Det er der ikke rigtig plads til nu. 


Den anden side af det lange bord, som gerne skulle være ryddet, så der altid er plads til at gå i gang med nye projekter :)

På en af de andre vægge, har min mans morfar været så dejlig at sætte de her hylder op.
De skal ryddes op, så det er pænt og organiseret, og nemt at finde lige det man står og mangler. :)



2 kommentarer:

  1. Sikke et dejligt uge-projekt. Bliver så godt at få styr på, så du kan få max udnyttelse af dit krearum! God fornøjelse - og god uge! : )

    SvarSlet
  2. Du går til den :o)

    Bliver så fedt for dig at ha dit eget "syrum" :o)

    Kh Lise

    SvarSlet