søndag den 17. februar 2013

To do uge 8

SLAPPE AF OG NYDE AT JEG HAR FERIE :D

Det er nemmelig rigtig. Ferien er skudt i gang. og det er både manden og jeg der har fri. (det sker simpelthen for sjældent at vi har det samtidig) Sønnen har selvfølgelig også fri fra børnehaven.

Så uge 8 skal bare så i familiens tegn.

I aften sejler Manden min, og jeg fra Kiel til Göteborg på et minicruse vi har fået foræret.
En rigtig kærestetur. og vi er først hjemme tirsdag igen.
Vores guldklump skal passes ved hans oldeforældre. Og mand han glæder sig.

Det bliver tiltrængt med lidt kæreste tid. det trænger vi til.
Så vi ser begge frem til tosomhed, og en masse skønne timer sammen.

Men puu ha, kommer også til at savne min lille gut.. Er ikke så god til det der med at undvære ham, specielt ikke mere end en nat.... hehe.

Håber i alle får en god uge. :)

3 kommentarer:

  1. Rigtig god kærestetur og familieferie! : )

    SvarSlet
  2. Jeg gør det samme som liv: Rigtig god kærestetur og familieferie! :-)

    Jeg har en konkurrence på min blog i samarbejde med Footway.dk, om et gavekort på 500 kr! :-) Du må rigtig gerne kigge forbi, hvis du har lyst.
    http://www.rikkesunds.dk/2013/02/konkurrence-footway.html

    Knus knus

    SvarSlet