onsdag den 27. februar 2013

To do uge 9 (lidt forsinket)

Lidt forsinket kommer her ugens to do.

Jeg forstætte hvor jeg slap før ferien. og skal nu have organiseret mine hylder, og have de fine kurve i brug.




Sådan ser hylderne ud d.d.
Det er jo så meningen har jeg skal have sorteret de fine buker på gulvet, og have givet alle tingene en fast plads.

Det er helt med vilje at jeg i denne uge kun har påtaget mig et lille projekt.
Jeg ved at mit overskud de næste par dage, nok ikke vil være på det højeste.

Men jeg glæder mig til at komme igang med ugens projekt, og ikke mindst til at det er færdigt.

3 kommentarer:

  1. Rigtig god fornøjelse med at fylde de lækre kurve : )

    SvarSlet
  2. Det er vist et gennemgående tema hos os krea-folk, at sortere, putte i kasser og sætte på hylder...

    SvarSlet