mandag den 4. februar 2013

Ventetid, ventetid, og lidt mere ventetid.

Når man er i fertilitetsbehandling er der MEGET ventetid.
Og nogle gange skal man virkelig oppe sig, for ikke bare at vente tiden væk, men rent faktisk også leve i nuet.

I går fik jeg ellers min (for første gang i LANG tid, længe ventede) mens. Og GLAD ringede jeg til klinikken her til morgen. For nu kunne vi jo endelig komme igang :D
MEN... sådan skulle det jo ikke gå...

Nej for klinikken holder desværre ferie i uge 7, og det ville være der jeg skulle skannes, for at følge ægudviklingen..
Så vi må pænt vente en måned mere.

Status er nu at det er 1 år og 3 mdr. siden at vi startede. og vi venter stadig.

Sidste gang tog det 2 år, før den positive test endelig indfandt sig. Og lige nu beder jeg bare til at der ikke skal gå lige så lang tid igen!!

Jeg er udemærket godt klar over at der er mange, som har været igennem langt mere hårde behandlingsforløb end vi har, og at jeg måske ikke skulle brokke mig. men uvisheden og ventetiden er bare så hård. Så nogle gange bliver man bare nødt til at brokke sig.....

10 kommentarer:

  1. Selvfølgelig skal der var plads til brok - og håb om at det snart vil lykkedes! :)

    SvarSlet
  2. Svar
    1. Tak :) Det kan være krydsede fletninger er lige det vi mangler ;)

      Slet
  3. Din oplevelse er jo det, der er det vigtigste for dig.
    At andre har det værre/bedre end du, ændrer jo ingenting i dig.
    Jeg krydser alle fingrene for et godt forløb!!!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de søde ord.
      Dem vil jeg helt klart tage til mig.

      Slet
  4. Puhhh kan godt forstå hvis du er frustreret og har brug for at brokke dig. Kan slet ikke sætte mig ind i hvordan det må være. Ønsker jer..æhhh held i sprøjten...så at sige :-D

    SvarSlet
  5. Åh, ja, det må være hårdt med uvisheden - og æv, at de lige holder ferie i uge 7. Jeg ønsker jer det allerbedste i den retning! :-)

    SvarSlet