søndag den 17. marts 2013

Fordi han er dejlig


Når nu ens mand finder sig så godt i at bo sammen med en hormonel kælling (hvilket jeg til tider har været de sidste 10 dage) Så er det vigtigt at huske at forkæle ham lidt.

Det er noget tid siden at jeg fandt ud af at min mand faktisk også læser blogs. Eller det vil sige der er kun en han følger.

Og det er denne, her henter han en masse indspiration til når han laver mad. Noget jeg jo nyder STOR glæde af.
Hun har så udgivet en bog, og den skulle han da selvfølgelig have.

Jeg havde bare lagt den på køkkenbordet med en lille seddel på, så han selv kunne finde den. Den bragte stor lykke da han endelig opdagede den ;) (ca. 24 timer senere )



Nu er jeg heldigvis færdig med homonerne, næsten. Jeg skal tage ægløsningssprøjten i aften, og på tirsdag er det så den store dag :) 
Var til skanning i Torsdags. Desværre var der kun 1 æg. Havde virkelig håbet på to. Men det æg der var så rigtig fint ud. Så krydser vi bare fingre for at det er guldÆGGET...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar