tirsdag den 12. marts 2013

Lidt selvforkælelse

I søndags bestilte jeg en lille gave til mig selv :)

Og allerede i dag kunne jeg så hente den på posthuset.

Jeg har nemlig købt mig en ismaskine. Noget jeg har ønsker mig LÆNGE. Og nu skulle det altså være :)

Køleelementet er smidt i fryseren. Og lige så snart den er klar (desværre først i morgen) så skal der laves is ;) glæder mig til at eksperimentere med en masse forskellige smage. Og til at lave sorbet is. Det smager bare så godt.

Nu har jeg rundet en uge uden sukker. Så det vil selvfølgelig blive sukkerfri is jeg kommer til at eksperimentere med.
Ihh hvor jeg glæder mig til at komme igang.

Dejligt med lidt selvforkælelse sådan en tirsdag :) har du forkælet dig selv for nyligt?

4 kommentarer:

  1. Tillykke med maskinen :-) Vi har også en, men desværre er fryseren for lille til at rumme elementet også. Når det sker, bliver isen altid en succes. En helt almindelig vanilieis er fantastisk, når den er hjemmelavet.
    God fornøjelse!

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi har heldigvis en fryser med god plads. Har lavet se første to potioner i dag. Mums hvor det smagte

      Slet
  2. Tillykke med ismaskinen.
    Kig forbi klidmoster.dk, hun har nogle ret fantastiske isopskrifter, bl.a. nogle med kondenseret mælk. De er uimodståelige!

    Ved du forresten at du har den der irriterende ordbekræftelse slået til?
    Du kan fjerne den ved at gå i indstillinger>indlæg og kommentarer>vis ordbekræftelse - hvis du altså gerne vil af med den.
    Hvis du ikke vil det, må du undskylde min indblanding ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det gode tip. Sikke en masse lækre opskrifter jeg fandt hos hende. Skal vist have lavet en prioteringslistr :)

      Tak fordi du nævner det. Troede faktisk at det bar slået fra. Det vil jeg lige få gjort... :)

      Slet