tirsdag den 19. marts 2013

Nået om overtro

Normalt er jeg ikke den overtroiske type. Men lige omkring inseminering det kommer der altså noget noget over mig.

De to gange jeg er blevet insemineret har jeg haft en lille "sten" med,
Stenen har en fe på, og skulle være en ønskesten.
Jeg fik den da jeg gik i 10 klasse. Den gang var min søster i Australien, og hun sendte den til mig til min fødselsdag.

I dag er ingen undtagelse. Med mig har jeg den fine sten. Om det har nogen betydning ved jeg ikke. Men jeg var ved at gå i panik igår da jeg ike kunne finde den. Den skal bare med.
Heldigvis fandt jeg den. Og nu er jeg klar.

Forude venter så 14 dages lang ventetid.

En anden lille ting i forbindelse med inseminering er at bagefter tager jeg ned og køber noget babytøj.
Første gang købte jeg sådan et sæt med body, natdragt og hue. Anden gang 2 søde babyhuer.

Denne ting kommer af, at første gang , sagde lægen til mig: nu er det vigtigste du kan gøre at TRO på det. Og så gik jeg bed og købte mit første stykke babytøj :)

Hov. Det blev vist lidt rodet :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar