mandag den 4. marts 2013

Opdate på to do uge 9 - det betaler sig at rydde op!


Ja det kan sørme godt betale sig at rydde op.
Ugens to do, som jo var at få tingene på plads på hylderne gjorde mig da 100 kr. rigere.
Fandt nemmelig 100 kr. i en kasse med små chokoladepåskeæg fra sidste år.

Slet ikke dårligt.

Der ud over fandt jeg også den smule babytøj jeg havde købt inden vi mistede kort før jul..
Det er nu blevet lagt pænt ned i en kasse, hvor den afventer sin skæbne. Enten gemmer jeg det, eller også bliver det brugt som barselsgave.







Fandt da også lige nogle stempler jeg helt havde glemt at jeg havde købt.





Sådan kom det forløbige resultat til at se ud.

Det som er på hylderne nu, er det som også var der inden de blev tømt.
Men efter mine kurve er kommet i brug, er der blevet meget mere plads på hylderne.
Så de bliver langsomt med sikkert fyldt helt op hen af vejen.






2 kommentarer:

  1. Sådan! 100 kr ned i lommen og et flot resultat på hylderne : )

    SvarSlet
  2. Tak skal du have :)
    Er også selv blevet ret godt tilfreds :)

    SvarSlet