søndag den 10. marts 2013

Projekt sukkerstop


Ja, faktisk vil jeg sige at projekt sukkerstop er gået over ALT forventning.
Jeg har stadig ikke spise slik, kager eller andet usundt siden i tirsdags. Og det har faktisk ikke været så svært som forventet.

Aller mest stolt af mig selv var jeg torsdag, hvor jeg først modstod fristelsen af lækker bananroulade ude på arbejdet. (hvor folk ser helt skæv til en når man ikke tager kage ;) hehe)
Og senere til forældremøde i børnehaven, hvor der på alle bordene var skåle med diverse lækkerier. Selvom det stod lige foran mig. Så tog jeg ikke et eneste stykke. Det var dog ikke nemt!!!

Ellers er det faktisk gået uden de store problemer. og nyder faktisk, at jeg ikke konstant er på jagt efter noget sødt.
Mangler dog noget inspiration til lidt aftensnack.

Det bedste af det hele er dog at det allerede kan ses på vægten. og igår morges var status -1 kg. :D


I stedet for at servere kage til gæsterne, blev  der i weekenden serveret lækkert frugtfad. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar