mandag den 4. marts 2013

SKØN SØNDAG

I går, søndag, var en af de helt skønne dage.
I ved, sådan en dag der lige giver lidt ekstra på energi kontoen. Og som bare gør en lidt ekstra lykkelig.

Jeg havde nemmelig inviteret mine 2 skønne søstre, deres LÆKRE unger, min moster og min mor til Lidt lækkert formiddagsmad og en masse hygge.

Vores spisebord fik for nyligt en gang tavlelak. Og her er det så i brug for første gang.
Synes det er lidt hyggeligt at man kan tegne og skrive på  bordet, så det passer til anledningen.


Lækre boller, muffins, og en masse frugt


Hjemmelavede knækbrød :)

Det var en dejlig dag, men masser af hygge, fnisen og højt humør....
Elsker min familie. Og er virkelig heldig at have så mange fantastiske mennesker i mit liv <3

2 kommentarer:

  1. Total god ide´ med tavlelak på bordet. Her ville ungerne synes det ville være sjovt at måtte skrive på bordet :)
    Kh Lena

    SvarSlet
  2. Tak skal du have :D
    Vi er også bare blevet rigtig glade for det :D

    SvarSlet