tirsdag den 5. marts 2013

To do uge 10 - Soveværelset + julepynt


Trænger til en pause fra krearummet.
Så i denne uge vil jeg kaste mig over vores soveværelse.







Som i kan se trænger det gevaldigt ;)
Den hurtige vil måske også spotte at disse skabe står inde i soveværelset, og ikke hænger i gangen som egentlig var meningen.
Det var en af de ideer som i hovedet bare var super gode. Men i virkligheden så det slet ikke pænt ud. ¨
Så nu skal jeg lige have fundet ud af hvad de så skal. Tænke tænke....

Jeg må også blankt erkende at her lidt over 2 mdr. efter at julepyntet er blevet taget ned, så står kasserne i soveværelset. De er slet ikke blevet pakket væk endnu....
Grunden til dette er at jeg vil have sorteret julepyntet, da der er meget af det der ikke har været brugt de sidste par år.
Nu skal det være. Manden er ved at være træt af nisser i soveværelset :)

4 kommentarer:

  1. Uh, hvor er jeg imponeret over din målrettethed.
    Jeg glæder mig hver gang over at se dine flotte resultater.
    Hatten af for dem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Bliver altid så glad af dine kommentarer. Det er dejligt med skulderklap,
      Og der er lige sådan noget der får motivationen frem
      Så mange tak skal du have :)

      Slet
  2. Godt så..... glæder mig, at jeg ikke er den sidste, der får julepynten pakket væk..... god arbejdslyst...

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe. Tak skal du have :D Bedre sent end aldrig, ik ;)

      Slet