søndag den 17. marts 2013

To do uge 12 - skabe og skuffer

Tænk engang at vi allerede er nået til uge 12!!!! det er jo helt vildt. 

Uge 12's projekt handler om skabe og skuffer. 
Mere præcis. Skabe og skuffer på vores toilet og badeværelse. 

Jeg har den (mega) dårlige vane at når der skal ryddes op, så bliver tingene tit bare smidt i skabe og skuffer. Oftest fordi det skal gå lidt hurtigt. Nu skal det være slut. Og det kræver altså en ordentlig oprydning. 

Her til aften har jeg været i gang med toilettet i stueetagen. 
Fik desværre ikke taget før billeder af det hele. 

Fik fyldt en hel skraldepose med diverse sager fra skabene på toilettet. 
Sorterede med HÅRD hånd. 

Øverskabet efter oprydning. Fik desværre ikke taget før billede. 
Men seriøst, det var sådan at når man åbnede skabet var der STOR farer for at man fik et eller andet i hovedet. 

Under vasken - Før

Under vasken - Efter


 Skab efter. fik desværre heller ikke her taget før billede. Men det var også total overproppet med ragelse.

I denne uge skal disse skabe og skuffer på vores badeværelse også igennem den helt store tur.










Har faktisk også fået ryddet op i vores sko her til aften (uhh så aktiv jeg har været. 
Der er også blevet smidt ud med HÅRD hånd. 
(før i tiden når jeg ryddede op, flyttede jeg egentlig bare rundt på tingene. Det er en af de ting jeg arbejder hårdt med at få lavet om på. Jeg skal blive meget bedre til at SMIDE UD)


Før

 Efter


Kan i have en GOD søndag aften alle sammen.
Nu vil jeg tage den sidste sprøjte i dette behandlingsforsøg. Og så krydser vi bare fingre for at det bliver den sidste sprøjte LÆNGE!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar