tirsdag den 2. april 2013

Jeg synder

Nu har jeg jo ellers holdt den sukkerfri stil næsten en hel måned. (har dog syndet en lille smule i påsken) 
Men i dag har jeg syndet MEGET allerede. 

I dag kom "det røde monster" nemlig på besøg. Og selvom at jeg var forberedt, da jeg har pletblødt lidt de sidste par dage, så var det bare som at blive slået i hovedet med en STOR hammer. 
Oven i det er jeg blevet ramt af forkølese, ondt i halsen og feber. Så da jeg havde fået sønnike afleveret, smuttede jeg ind og købte en bøtte Ben&Jerrys, kravlede under dynen, og sad og havde rigtig ondt af mig selv!! (det må man gerne en gang i mellem)

Nu går det dog bedre, jeg har snakket med klinikken, og kan hente medicinen i eftermiddag. 
Sekretæren ville lige snakke med lægen om, om jeg ikke skulle op i medicin, da jeg de sidste to gange kun har dannet et æg. Så det afventer jeg svar på. 


2 kommentarer:

  1. Æv og ej da.
    Hvis nogen skal have lov at synde i dag, er det da dig. Sender dig et syndig stort cyberkram.

    SvarSlet