lørdag den 27. april 2013

pakken til min penneven

Jeg har deltager i pennevenne legen. Hvor man skulle sende en pakke til en tildelt penneven.

En rigtig hyggelig leg, og jeg havde meget fornøjelse med at lave min pakke til www.kreakuller.blogspot.com.

Det kiksede dog lidt. For da jeg kom hjem efter at have sendt pakken, opdagede jeg at det brev jeg havde lavet der skulle følge med pakken.
 Ja det lagde så stadig på køkkenbordet. Hovsa
Så måtte lige sende en mail til hende om at pakken var fra mig ;)

Men her er hvad jeg fik sendt


Noget til at gøre en dårlig dag god: en hjemmelavet cookiemix, og varm kakao!






Noget man kan nyde til en god film: lidt biografslik og pop corn




Noget at grine af: en bog med børnecitater






En overraskelse fra mig: muffinsforme og lidt stjernekrymmel.




Noget der ikke er firkantet: små runde magneter




Noget at tænke over: En ramme med et at mine yndlings citater


2 kommentarer:

  1. Det var da nogle fine gaver. Er ked af at jeg ikke er med i pennevennelegen :/

    SvarSlet
  2. Ja det er bare nogle super fine gaver, er også meget glad for dem, tusind tak for dem Søs!

    SvarSlet