mandag den 8. april 2013

Tablet ejer

Fredag var vi ude og købe ny telefon til manden .
Jeg har længe leget med tanker om at jeg skulle have mig en Ipad, så da vi alligevel var i byen, skulle jeg ds lige kigge lidt. Til min store overraskelse var det ikke en Ipad min kærlighed faldt på, men en samsung tablet.
Som også endte med at komme med hjem.
Jeg har ikke fortrut et sek. Den er skøn.
Og sådan et vidunder skal man jo passe ludt på. Så fir at den ikke skal tage skade af at være med på farten, syede jeg igår et sleev til den..




4 kommentarer:

  1. Arj hvor fint. Og tillykke med dit nye legetøj : )

    SvarSlet
  2. Tillykke med tablet'en! Og sikke et fint sleeve! Har du en opskrift eller er den bare kreeret ud fra hovedet?

    SvarSlet
  3. Tilbat lave sleevet gik jeg lidt ud fra den opskrift som jeg brugte til at sy kurve. Bare med nogle justeringer :)

    SvarSlet