mandag den 8. april 2013

to do uge 15

Sidste uge fik jeg slet ikke lavet en to do. 
Lagde syg først på ugen, og sidst på ugen var det homon opstart.  Er bare ikke ret god til de homoner..   

Men nu er jeg klar igen ;)   

Sønnike fylder 3 år (!!!!) Lige om lidt. Så dette stykke stof med hans yndlingsfigurer lige pt, skal trylles om til en pude...


Et andet projekt der er skudt i luften i denne uge er projekt madplan. 
Madplanen er lavet, og igår handlede jeg ind. Så langt er vi skam kommet før. Tit er det bare endt med at vi har glemt at tage kød op, eller noget andet er kommet i vejen.
I denne uge skal det bare lykkes.

Lige så snart jeg er færdig her må jeg vist hellere få taget kyllingen op til i morgen. 
Jeg har allieret mig med små daglige påmindelser på telefonen denne gang ;) 


2 kommentarer:

  1. Du er sej!
    God ide med påmindelserne på mobilos, og så ka n jeg godt li' den madplan. Den er bestemt ikke kedelig at se på

    SvarSlet