mandag den 22. april 2013

To do uge 17

Denne uge skal bla. bruges på at ordne hjørnet under vores trappe i kælderen.

Da vi har planer for det værelse som pt. er mit krearum, vil jeg her under trappen prøve at lave et kreahjørne, og se om det fungere for mig :)





Under det prikkede tæppe står den fineste Silvercross barnevogn, som bare venter på at kunne blive taget i brug.
Inden jeg blev gravid i efteråret blev jeg tilbudt at købe den for sølle 400 kr.
Det kunne jeg simpelthen ikke sige nej til. Mere om den senere






Der ud over skal ugen gå med forberedelser til torsdag og fredag :D
Torsdag er nemlig en stor dag.
Der er det 3 år siden vores lille mirakel kom til verden. Så det skal jo selvfølgelig fejres...


Og se lige de fine roser sønnen og manden kom hjem med igår, efter at de havde været ude og handle!!
Man kan da ikke blive andet end glad helt ind i hjertet når ens søn kommer løbende med blomster i hånden og råber "mor, mor, jeg har en gave til dig"

1 kommentar:

  1. Kan virkelig se potentialet i det hjørne. (Misunder dig en lille smule) og det er PRAGTFULDT med rodehoveder som os.
    Du kan se hvordan mit krea hjørne så ud for et par uger siden.

    http://saraju-susannegerlach.blogspot.dk/2013/04/oprydning.html

    SvarSlet